در ابتدا 2 مدل خودرو از محصولات جدید
هیوندای کره جنوبی در ارگ جدید بم آغاز می شود.
مدیرعامل کرمان موتور از امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی برای تولید 2 مدل خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خبر داد.
به گزارش گروه خودروی "عصر ایران"، سامان فیروزی، با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال امضای قرارداد با شركت هیوندای موتور كره جنوبی مقرر شد، تا از دی ماه امسال شاهد تولید محصولات این خودروساز كره ای در ایران باشیم.
مدافعان آسمان ...
ما را در سایت مدافعان آسمان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 2:44